Reklamacje
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem bok@koliber24.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (widoczny powyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Skan wypełnionego i podpisanego formularza prosimy przesłać na adres: bok@koliber24.pl. Formularz reklamacji można pobrać tutaj.
Adres serwisu:
Serwis Koliber
ul. Ciołkowskiego 165A
15-516 Białystok
2. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatu!!!
3. Przed wysyłką prosimy:
- Wykonać zdjęcia produktu przed wysyłką (chodzi o udokumentowanie stanu w razie uszkodzenia w transporcie). Za odsyłany towar odpowiada klient.
- Jeżeli posiadają Państwo oryginalne opakowanie należy zapakować w nie produkt. Opakowanie należy zabezpieczyć w analogiczny sposób w jaki dotarła do Państwa przesyłka np.: folią jeżeli była użyta oraz należy użyć oznaczeń ostrzegawczych. Zamiast folii można użyć worka na śmieci i okleić go taśmą. Oznaczenia ostrzegawcze można wypisać na dużej kartce papieru i przykleić taśmą.