Reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem bok@koliber24.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (widoczny powyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Skan wypełnionego i podpisanego formularza prosimy przesłać na adres: bok@koliber24.pl. Formularz reklamacji można pobrać tutaj.

Adres serwisu:

Serwis Koliber
ul. Ciołkowskiego 165A
15-516 Białystok


2. Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatu!!!

3. Przed wysyłką prosimy:

  • Wykonać zdjęcia produktu przed wysyłką (chodzi o udokumentowanie stanu w razie uszkodzenia w transporcie). Za odsyłany towar odpowiada klient.
  • Jeżeli posiadają Państwo oryginalne opakowanie należy zapakować w nie produkt. Opakowanie należy zabezpieczyć w analogiczny sposób w jaki dotarła do Państwa przesyłka np.: folią jeżeli była użyta oraz należy użyć oznaczeń ostrzegawczych. Zamiast folii można użyć worka na śmieci i okleić go taśmą. Oznaczenia ostrzegawcze można wypisać na dużej kartce papieru i przykleić taśmą.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl